Wise Digital logó

Az utolsó marketing ügynökség, amire valaha szükséged lesz.

Mi vagyunk azok, akik megváltoztatják a céged jövőjét.

A filozófiánk egyszerű: a legjobbakkal dolgozunk, hogy a legjobbat nyújthassuk.
Balog Arnold Zsolt
Managing Director
Vízi Nimród
Partner
Umut Yasar
Business Development Partner
Farkas Péter
Partner
Karlóczi Attila
Key Account and Operations Manager
Ónodi Dorina
Account Manager and Online Marketer
Hudák Eszter
Graphic Designer
Papp Luca
Social Media Manager – Copywriter
Balog Máté
Account Manager and Online Marketer
Varga Marcell
Head of Social Content and Influencer Marketing
Munkácsi Dániel
PPC and Email Marketing Specialist
Kohuth Szilárd
Senior SEO Specialist
Bánhegyi Dániel
Senior SEO Specialist

Történetünk

A Wise Digital alapítói hazai és nemzetközi piacon szerzett tapasztalataik alapján egy szép napon úgy döntöttek, hogy egyesítik erőiket, hogy olyan kiváló cégeknek segítsenek a digitális fejlődésben, mint amilyen a Tiéd. Először a PPC és SEO területén indultunk el, de a dinamikusan növekvő ügyfélkörünk arra ösztönzött bennünket, hogy szolgáltatásainkat kiterjesszük. Ma már olyan komplex digitális eszköz- és szolgáltatáscsomaggal állunk partnereink rendelkezésére, amely az online jelenlét teljes spektrumát lefedi. Célunk, hogy a magyar és külföldi partnereink számára a legjobb webshop marketing és B2B marketing szolgáltatást biztosítsuk, ezzel hozzájárulva a vállalati növekedésükhöz. Hosszú távon tervezünk, így célunk az, hogy mi legyünk az utolsó marketing ügynökséged.

Vedd fel a kapcsolatot utoljára egy új marketing ügynökséggel!
Köszönjük a megkeresést! Hamarosan jelentkezünk.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Mi fog történni?

  • 24 órán belül jelentkezünk
  • Ha 100%-ig biztosak vagyunk abban, hogy ki tudunk hozni többet a vállalkozásodból, 30 perces ingyenes konzultációt biztosítunk Számodra.
  • A konzultáció alapján egyedi ajánlatot készítünk Neked.
  • Prezentáljuk az ajánlatot
  • Szerződést kötünk
  • Meghódítjuk a piacot együtt

GY.I.K.

Jól hangzik, de mi fog történni?

Miután felveszed velünk a kapcsolatot, kollégánk felméri, hogy pontosan mi is az, amire szükséged van és meggyőződünk arról, hogy ki tudunk hozni többet is a vállalkozásodból. Egy 30 perces konzultáció után, ami egyben egy szakmai tanácsadás is, személyre szabott árajánlatot készítünk Neked, nem pedig gagyi sablon megoldásokkal érkezünk. Ha tetszik a stratégiai ízelítő amit prezentálunk, megkötjük a szerződést, és határ a csillagos ég, jöhet a közös tervezés! Piackutatást végzünk, felmérjük a jelenlegi piaci pozíciódat, és reális célokat tűzünk ki, ehhez pedig komplex stratégiát készítünk.

Mi van, ha nem jók az eredmények?

Tudjuk, hogy az ügynökségváltás sok álmatlan éjszakával járhat. “Vajon elég jók lesznek?” “Vajon jó döntést hozok?” “Vajon tényleg ez kell a fejlődéshez?” Jogosan felmerülő kérdések. Éppen ezért szerződésben garantáljuk, hogy az együttműködésünk során legalább akkora bevételt biztosítunk, mint amekkorát korábban azonos online marketing eszközökkel és hirdetési büdzsével elértél.

Tök jó, ezt csinálják még egy páran. Miben vagytok mások?

Talán a legnagyobb erősségünk az, hogy mi stratégiában gondolkozunk, nem részfeladatokban, mint egyes területekre specializálódott ügynökségek vagy freelancerek. Ennek köszönhetően a piacon kivételes hatékonysággal valósítunk meg marketing folyamatokat és érünk el bevételnövekedést.

Oké, de mennyi pénzt kell “elhirdetnem”?

A kampányok költségvetése egyéni és változó lehet attól függően, hogy milyen célokat tűzünk ki, milyen az iparág, és milyen a célcsoport. Fontos, hogy a költségvetés fenntartható legyen a vállalkozásod számára, így egy matek órával kezdjük az egész együttműködést, amely során forintra pontosan kiszámoljuk, hogy mekkora büdzsével érdemes indulni ahhoz, hogy megtérüljön a befektetésed. Ezután folyamatosan figyeljük, valamint optimalizáljuk a marketing aktivitásod megtérülését.

Mekkora díjjal kell számolnom?

Állítólag prémium árazásunk van. Mondjuk nem is célunk olcsónak lenni, sem közepesen drágának. A legjobb munkaerőhöz akkor fér hozzá egy vállalkozás, ha megengedheti magának, hogy megfizesse. Fix ártól kezdve, a teljesen teljesítmény alapú (bevétel adott százaléka) árazásig, minden konstrukciót alkalmazunk.

Én még csak most indítottam a vállalkozást, akkor velem nem foglalkoztok?

Bár partnereink túlnyomó részben már megalapozott vállalkozások, nagyon szívesen dolgozunk mikro vállalatokkal, startupokkal, megfelelő üzleti koncepcióval rendelkező magánszemélyekkel is, hiszen valahol mindenkinek el kell kezdenie. És érdemes a legjobb helyen.

És akkor a képeket meg a szövegeket nekem kell küldenem?

Természetesen nem kell ezzel foglalkoznod. A hirdetésekhez használt kreatívok elkészítését házon belül tartjuk, mert így tudjuk a teljesítményt garantálni. Csak a példa kedvéért: Amikor kreatívokat tesztelünk, akkor addig formáljuk, szedjük alkotóelemeire és dizájnoljuk újra, ameddig nem termel profitot. Ha ezt a saját grafikusoddal vagy szabadúszóddal csináljuk, gyorsan megunjátok majd mindketten. Ő azért, mert képtelen lesz belátni, hogy olyat kell készítenie ami elad és nem olyat, ami a saját ízlésének megfelel. Te pedig a hó végi számlák előtt értetlenül fogsz állni. Épp ezért a hirdetési kreatívokat mi szoktuk készíteni csatorna specifikusan.

Hol hirdettek?

Hazánkban elsősorban a Google Ads, Facebook, LinkedIn és Pinterest hirdetési rendszereiben futtatunk kampányokat, de komoly eredményeket értünk el Tiktokon, Árukeresőn is. Emellett programmatic és IO based kampányok kezelésében is van tapasztalatunk.

Csak hirdetésekkel foglalkoztok?

Full-stack ügynökségként természetesen nem csak hirdetésekhez értünk. Teljes stratégiát tudunk biztosítani, ha szükséges, melynek része a keresőoptimalizálás, a tartalomgyártás (fotózás, forgatás), a webfejlesztés, az arculattervezés és a tartalommarketing is. Ha velünk dolgozol, nem kell más szakembert keresned részfeladatok ellátásához.